Na koniec wakacji Telepizza tnie ceny o połowę

150x110

Na koniec wakacji warto udać się do Telepizzy. Hiszpańska sieć przygotowała wyjątkową w swojej historii akcję marketingową, która z pewnością spotka się z uznaniem wielu jej klientów pochłoniętych przygotowaniami do nowego roku szkolnego. Działania te będą dodatkowo wsparte szeroko zakrojoną kampanią w mediach.

Na ostatni tydzień wakacji Telepizza przygotowała dla swoich klientów nową, specjalną ofertę, „Pożegnanie lata”. Od 27.08. do 02.09.2012 roku niemal wszystkie produkty dostępne w jej lokalach, w tym wszystkie pizze i napoje będą tańsze o połowę. Akcja marketingowa będzie obowiązywać we wszystkich 113 lokalach Telepizzy oraz w dostawie.

Koniec wakacji zawsze wiąże się ze wzrostem ruchu w naszych lokalach – mówi Iwona Olbryś, Dyrektor Generalna Telepizza Polska. Gorączka zakupów poprzedzających inaugurację roku szkolnego oraz powroty z urlopów sprawiają, że w tym okresie odnotowujemy znaczny wzrost zamówień. Przewidujemy, że podobnie będzie i w tym roku i stąd pomysł na przygotowanie czegoś specjalnego. Wyjątkowość tej akcji polega na tym, że będzie trwała tydzień i jak jeszcze nigdy się nie zdarzyło, nasza oferta rabatowa będzie dotyczyła prawie wszystkich dostępnych produktów.

Działania komunikacyjne związane z akcją ”Pożegnanie lata” będą miały wsparcie mediowe w rozgłośniach radiowych, prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz Internecie. Za zakup mediów odpowiada dom mediowy Panmedia Western.